Wij gebruiken Floritrack om de klant te ontlasten. Op het moment dat iets te laat is willen wij heel snel zien waar de zending is zodat wij ervoor kunnen zorgen dat het wel op tijd bij de klant is. Het levert voor ons gemak op en er ontstaat minder irritatie. Als we niet weten waar een partij is kun je wel drie kwartier gaan bellen maar met Floritrack kunnen we simpelweg inloggen en kijken of de partij al op z’n plek is.
Het meest waardevolle aspect van Floritrack vind ik dat de irritatie weg is. We hoeven ons niet meer bezig te houden met dingen waar we niet mee bezig willen zijn. Problemen oplossen is gewoon niet het leukste wat er is, dus eigenlijk wil je gewoon met je werk bezig zijn.
Soms zijn het wel een paar karren die weg zijn. Maar meestal zijn het een aantal traytjes die wij kwijt zijn. De klant wil het product gewoon op tijd hebben want de vrachtwagen staat dan meestal al te wachten. Deze moet dan bijvoorbeeld naar Duitsland. Dan is het zonde als de vrachtwagen staat te wachten. Als het bij iemand, net zoals bij ons, één uur per dag zou schelen zou ik Floritrack zeker aanraden. Het scheelt dus ook aan irritatie bij ons. Problemen oplossen is gewoon niet het leukste dat er is. Je wilt gewoon met je werk bezig zijn.